Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/stalponiatowa.pl/includes/menu.inc).

Jak prezentuje się kwestia z porannym treningiem? Co korzystnie wiedzieć o tej tematyce? O czym pamiętać, by mieć z tego korzyść?

Wielu ludzi zastanawia się nad skutecznością biegania rano. Tak zwany poranny trening ma tylu samo zwolenników, co wrogów. Część więc mówi iż możemy tak ćwiczyć, a inni, że wręcz przeciwnie. Co ciekawe każdy po troszkę ma słuszności. Miejmy na uwadze, iż każdy z nas jest inny i nie ma jednej prawdziwej odpowiedzi, jaka mówi tak lub nie dla tego treningu. Mimo to, powinniśmy rozwiać określone niejasności.
na treningu
Author: J@YGS
Source: http://www.flickr.com
Przede wszystkim warto wiedzieć, iż jeśli chodzi o spalanie tłuszczów, to poranne bieganie na pusty żołądek jest dość dobre. Czemu tak jest? Po nocy, a jeszcze przed śniadaniem stężenie glikogenu w mięśniach lub w wątrobie jest dość małe, jednocześnie poziom cukrów także spada. Są to wręcz idealne warunki do spalania tłuszczu.



Jak więc organizm jest gotowydo życia po przespanej nocy, to spowolnione procesy metabolizmu wchodzą na bardziej zaawansowane obroty, a to tak naprawdę sprzyja spalaniu tłuszczu, co istotne, również po treningu. Taki trening (można zobaczyć tutaj) ma także wpływ na właściwe samopoczucie podczas dnia, jest to możliwe dzięki przyrostowi endorfin czyli hormonu, jaki między innymi zaniża poziom stresu oraz polepsza nastrój. To jest zdecydowanie pozytywne, jednakowoż są również i określone minusy.

Pragniesz dowiedzieć się więcej na ten temat - na pewno zaintryguje Cię bieżąca publikacja (http://dominikkania.pl/oferta/), którą stworzyliśmy specjalnie dla Ciebie. Po więcej detali kliknij w link.

Rozpoczynamy bowiem dzień bez dostarczenia organizmowi odpowiedniej ilości energii. To sprawia więc, że intensywność i objętość porannego treningu nie może być zbyt duża. Jeśli jednak spożyjemy właściwe śniadanie, trzeba trochę odczekać, by organizm był w stanie wszystko przetrawić. Dzięki temu nasz trening stanie się dłuższy i szybszy, czyli dzięki czemu spalimy większą ilość kalorii.

Nie zapominaj - ciągle bądź zorientowany (http://lonsdale-benlee.pl/tabela_rozmiarow.html). Wobec tego nakłaniamy Cię do przeglądnięcia kolejnego artykułu, który znajduje się pod wskazany linkiem. Nie pożałujesz!

Bez odpowiedniego stężenia glukozy we krwi, nasza koncentracja będzie faktycznie gorsza, co będzie skutkować deficytem skupienia.

W tej sytuacji niestety łatwiej nabawić się kontuzji. Jednakże dosyć prędko przyswajamy konkretne nawyki, więc w czasie około trzech tygodni jesteśmy w stanie już się zaadaptować, ażeby mieć pełną kontrolę nad porannym treningiem. Taki trening to na pewno perfekcyjne rozpoczęcie dnia, można polecić go więc każdemu. Jednocześnie możliwe, że potrzebujesz osoby, która zaoferuje ci większą ilość ciekawych i pomocnych porad? Najbardziej korzystnie zatrudnić wtedy fachowca, jak trener osobisty Poznań.